Her finner du spørsmål og svar som ofte stilles oss i forbindelse med nettbank.
Vi beklager at appen for Android ennå ikke er ferdigstilt. Vi arbeider med å fullføre appen så snart som mulig. I mellomtiden kan Android-brukere benytte seg av nettbanken via nettleseren på mobil.
Vi har avsluttet den gamle nettbanken. Ny nettbank gir en bedre brukeropplevelse. Dersom du har problemer med den nye nettbanken, ta kontakt med oss.
For å endre beløpsgrensen logger du deg inn i din nettbank. Deretter går du inn på innstillinger du finner nederst i menyen til venstre. Under nettbankinnstillinger får du endret din beløpsgrense.
Den annonserte renten er en effektiv rente. Det som er oppført i din nettbank er din nominelle rente, og vil være ulik den effektive. Renteoppgjøret kan variere avhengig av hensyn til helger, helligdager og antall kalenderdager i den foregående måneden.
Du kan opprette sparekonto i Mybank ved å logge deg inn her . Vi vil sende deg en melding med link for signering innen 24 timer. Når du har signert dokumentene er kontoen åpnet, og du kan overføre penger fra din eksisterende bank. I Mybank får du ditt eget kontonummer, slik at du ikke trenger å bruke KID for å overføre penger.